دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

شمع.و پروانه.....

بود شمعی در غم پروانه ای

 روشن و تنها به فکر چاره ای

 شاپرک پروانه ای در فکراو

 آتشی در جان او افکنده بود

 درد پروانه ز درد شمع بود

 شمع هم از درد پروانه فروزان گشته بود

وفای شمع را نازم که بعد از سوختن

به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد

نه چون انسان که بعد از رفتن همدم

 گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد

روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند. برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتر است. برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد. اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم...
            

قسم به عاشورا..........

سلام خوبید شهادت خوبان عالم وشجاع دله زمین رو بهتون تسلیت میگم اونایی که از جنسه من هستن ازشون خواهش میکنم روز تاسوعا و عاشورا  بیرون نرید بزارید این اقایون گناه نکنن به خدا اگر ما ها هم سنای ما بیرون نرن نه خودمون گناه میکنیم نه اقا ÷سرا حداقل بزاریم این دو روز زو حرمت شکنی نکنیم یه خدا تا ما نریم کسی شماره نمیده به قران اگر با این وضعای ناجور بیرون نباشه هیچ گناهی نمیشه به خدا من به شخص 2 ساله نمیرم بیرون میمونم خونه اخه چرا مگه امام حسین گفته بیاید بیرون با این وضعای نا جور واسه من عزاداری کنید والا ما هرکسی رو دیدیم دست نامزدش و گرفته روز عاشورا یه ÷فک و باقالی خریده گوشه خیابون نشسته تازه زنشم با چه وضعی اورده بیرون اون وقت یه کسی به زنش یه چیزی میگه بهش بر میخوره این درسته امام حسین رفت شهید شد تا ما این کارا رو بکنیم به جای گریه. ای اقا پسرا به جای گذاشتن روضه به سبک همایون تو ماشینتون و زیاد کردنش یه ذره به مفهوم عاشورا دقت کنید نمیگم خودم علامه ا و هرچی گفتم اجرا کردم ولی سعی میکنم رسال نسبت به ÷ارسال یه تغییری کنم این وقت یه گپ خواهرونه بود باشما گل پسرا و خانوم گلا.

دل به امید روی او همدم جان نمی شود جان به هوای کوی او خدمت تن نمی کند
  

وقتی که قدرت فریاد هم نباشه........

برای گفتن من شعر هم به گل مانده

نمانده امری و صدها سخن به دل مانده

صدا.صدا که مرحم فریاد بود زخم مرا

به پیش درد عظیم دلم خجل مانده

از دست عزیزان چه بگویم.گله ای نیست

گر هم گله ای است دگر حوصله ای نیست

سر گرم به خود زخم زدن در همه عمرم

هر لحظه جز این دسته مرا مشغله ای نیست